خوش آمدید

ساخت وبلاگ

امکانات وب


-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->
-->-->-->-->-->-->
-->-->-->
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->

 گوشی موبایل ال جی اپتیموس ال 9 پی 768 - LG Optimus L9 P768

 

مشخصات کلی:یک سیم کارته - وزن : 125 گرم
پردازنده:TI OMAP 4430 Chipset Dual Core Cortex-A9 CPU 1GHz GHz
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS LCD - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 540 × 960 - تراکم پیکسلی: 234 ppi
حافظه:حافظه داخلی 4096 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث
دوربین:5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه v4.0.4 Ice Cream Sandwich - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو - قطب نما - باتری 2150 میلی آمپر ساعتی

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 232 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 6:14

 تبلت اپل آی پد نسخه 4 وای فای + 4 جی - 16 گیگابایت - Apple iPad (4th Gen.) Wi-Fi + 4G - 16GB

 

طبق اعلام قبلی، اپل در روز 23 اکتبر در کنفرانسی که در شهر San Jose ایالت Califoia برگزار شد، اولین تبلت 7.9 اینچی خود را با نام iPad Mini معرفی کرد. اما هیجان این کنفرانس به iPad Mini ختم نشد! در اوج شگفتی همگان، تنها شش ماه پس از معرفی نسل سوم iPad، روز گذشته اپل چهارمین نسل از این تبلت را رسما معرفی کرد.iPad 4 که با نام iPad with Retina display هم شناخته می‌شود در حقیقت نسخه بهبود یافته‌ی iPad 3 است و تفاوت چشمگیری با مدل قبلی ندارد. اصلی‌ترین تفاوت ایجاد شده در iPad 4 مربوط به پردازنده‌ی آن می‌باشد. برخلاف iPad 3 که از چیپ A5X استفاده می‌کرد، نسل چهارم این تبلت از چیپ جدید Apple A6X استفاده می‌کند که دارای پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای می‌باشد. طبق ادعای اپل، A6X بیش از دو برابر سریع‌تر از چیپ A5X استفاده شده در iPad 3 است.
از تفاوت‌های دیگر ایجاد شده در iPad 4 می‌توان به Wi-Fi دو بانده با استاندارد 802.11 a/b/g/n، پشتیبانی پیشرفته از شبکه های پرسرعت LTE، وب کم جدید FaceTime با قابلیت فیلم‌برداری HD 720p( که در گوشی iPhone 5 نیز به کار گرفته شده بود) و پورت رعد اشاره کرد.
از سایر مشخصات این تبلت می‌توان به صفحه نمایش 9.7 اینچی رتینا با دقت 2048×1536 و باتری قدرتمند با شارژدهی بیش از 10 ساعت، اشاره کرد. در ادامه، توضیحات بیشتری را ارائه مینمائیم.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 6:11

 گوشی موبایل هوآوی اسند پی 6 - Huawei Ascend P6

 

مشخصات کلی:یک سیم کارته - وزن : 120 گرم

 
پردازنده:Huawei K3V2 Chipset Quad-Core CPU 1.5GHz
 
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع IPS Plus LCD - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 720 × 1280 - تراکم پیکسلی: 312 ppi
 
حافظه:حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 2048 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
 
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث
 
دوربین:8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
 
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
 
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه v4.2.2 - Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
 
سایر مشخصات:رادیو - قطب نما - باتری 2000 میلی آمپر ساعتی
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 374 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 6:07

 همان طور که می دانید اپل از ابتدا با نقشه های شرکت گوگل شروع به کار کرد و از این شرکت به عنوان تامین کننده نقشه های دستگاه های خود استفاده می کرد. تقریبا از یک سال پیش این شرکت خود دست به ساخت نقشه های جدید کرد و با هدف بهبود کیفیت نقشه ها و افزایش امکانات آن ها , برنامه ای را بر روی دستگاه ای خود عرضه نمود. این در حالی بود که حالت پیش فرض نقشه ها به برنامه های این شرکت تغییر پیدا کرد و نقشه های گوگل از روی تلفن های همراه حذف شدند. بعد از شکست این نقشه ها و اخراج دو کارمند این شرکت به دلیل ناموفق بودن این پروژه , گوگل از این فرصت استفاده کرده و برنامه جدید خود برای نقشه دستگاه های اپل را عرضه کرده است که در کمتر از 12 ساعت به پرطرفدارترین برنامه iTunes مبدل شد.

 

امکانات این نقشه در حد قابل قبول می باشد. به طور مثال این برنامه قادر است شما را در طول مسیر به صورت کاملا دقیق و با استفاده از صدا راهنمایی کند و در هنگام رانندگی شما را در تمامی گردش ها و پیچ ها آگاه سازد. این نقشه توانایی مسیر یابی به صورت پیاده , هنگام استفاده از اتومبیل و همین طور قطار ها و وسایل نقلیه عمومی را نیز دارد.در برنامه سعی شده است که بیشترین فضای صفحه نمایش به نقشه و جزيیات آن اختصاص یابد. به این صورت که شما در برنامه گزینه های کمی را مشاهده می کنید. یکی از آن ها گزینه جست و جو می باشد که شما می توانید تمامی مکان ها را در آن جست و جو نمایید . این نتایج بسته به تاریخچه جست و جو های قبلی شما سریع تر عمل می کند و نتایج را دسته بندی می کنند.

 

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 213 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 3:08

 تلویزیون 55 اینچی LG مدت هاست که از سوی این شرکت معرفی شده است اما هنوز به بازار عرضه نشده است . یکی از ویژگی های بارز این تلویزیون استفاده از تکنولوژی OLED می باشد.عمده تفاوت در این مدل و LED نوع کارکرد پیکسل های آن می باشد به این صورت که در مدل LED یک ردیف از پیکسل ها نور رسانی را انجام می دهند ولی در OLED هر پیکسل می تواند جداگانه به منبع نور خود متصل و یا خاموش شود. این فرآیند باعث ایجاد رنگ مشکی فوق العاده تیره و بدون نور می شود. نور با عبور از ترکیبی از فیلترها به شفافیت بالایی می رسد. این تکنولوژی امکان ساخت تلویزیون های بسیار باریک با عرضی در حدود 4 میلیمتر را با شفافیت تصویری بالاتر از مدل LED فراهم می آورد. وزن این تلویزیون نیز در حدود 10 کلیوگرم می باشد که در مقایسه با تلویزیون های 55 اینچی شاهد کم شدن وزن دستگاه می باشیم. 


در ساخت این تلویزیون LG از تکنولوژی WRGB به جای RGB استفاده کرده است. در تکنولوژی RGB سه رنگ اصلی در ساخت تصاویر نقش دارند اما در تکنولوژی WRGB علاوه بر قرمز , سبز و آبی , رنگ سفید نیز به صورت مجزا تولید می شود . این تکنولوژی باعث شفاف تر شدن تصاویر و همین طور واقعی تر شدن آن ها می شود. تصاویر سه بعدی نیز بر روی این تلویزیون ها قابل پخش می باشند. در این تکنولوژی نیز اگر یک تصویر ثابت بر روی تلویزیون برای مدتی نمایش داده شود , هاله ای از آن تصویر بر روی پیکسل ها ایجاد می شود و قابل پاک شدن نیست. اما با تنظیمات نرم افزاری دستگاه از این تصاویر جلوگیری می کند.


 در این تلویزیون از موتور های بهبود دهنده تصاویر استفاده شده است. قابلیت هایی از جمله  MOTION CLARITY ( سرعت تولید تصویر ) - "INFINITE" CONTRAST ( کنتراست رنگ فوق العاده ) - VIEWING ANGLE ( دید زاویه ای بالا ) - COLOR REFINER ( کنترل و فیلتر رنگ ها ) و 4 color pixel ( 4 پیکسل) در این تلویزیون استفاده شده است. امکان استفاده از اینترنت و برنامه های عرضه شده برای تلویزیون های هوشمند نیز در این تلویزیون موجود می باشد.


پیش تر LG اعلام کرده بود که تلویزیون های OLED این شرکت با قیمت $10,000 فقط در کشور کره عرضه خواهند شد. این در حالیست که امروز این شرکت از عرضه این مدل تلویزیون ها در آمریکا نیز خبر داد. قیمت این مدل در آمریکا نیز $11,999 اعلام شده است که علت گرانی آن هم هزینه حمل این تلویزیون ها اعلام شده است.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 241 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 3:07

 سونی در کنفرانس خود در مورد کنسول PlayStation 4 خود صحبت کرد . ابتدا سخت افزار داخلی آن را توضیح داد. رم آن دارای 8GB حافظه و از نوع GDDR5 می باشد. پردازشگر   AMD Jaguar x86 CPU با 8 هسته اصلی به همراه یک کارت گرافیک با 18 پردازشگر تقویت شده و بهبود یافته از نوع PC‌ می باشد. همین طور یک هارد دیسک با چندین ظرفیت و ساختاری شبیه به یک رایانه حرفه ای , مشخصاتی است که از سوی سونی اعلام شد. وجود دیسک خوان های 6xCAV BD و هیمن طور 8xCAV DVD نیز در این دستگاه تایید شده است. یک پورت USB3.0 , کابل شبکه Etheet , شبکه بیسیم از نوع 802.11b/g/n و Bluetooth 2.1 در این دستگاه تعبیه شده است. قدرت دستگاه از سوی شرکت های بازی ساز فوق العاده اعلام شد و تفاوت زیادی میان نسل قبلی بازی های کنسولی و این نسل وجود دارد.


یکی از مهم ترین بخش های این کنفرانس رونمایی از کنترلر جدید این کنسول بود. کنترلر  Dual Shock 4 با طراحی جدیدی به گیمر ها معرفی شد. این کنترلر دارای شکل و شمایلی مانند کنترلر Xbox360 است ولی طرح دکمه های آن به حالت قبل مانده است. اضافه شدن دکمه Share‌ و همین طور یک پنل لمسی به این کنترلر بر امکانات آن افزوده است. همین طور برای راحتی از یک خروجی صدای 3.5mm بر روی آن استفاده شده است تا هنگام انجام بازی های چند نفره بتوان هدست خود را به آن وصل کرد. عکس های این کنترلر را در زیر مشاهده می کنید.

 

 

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 212 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 3:06

 لپ تاپ های مجهز به پردازنده نسل سوم اینتل  ایوی بریج که اکثرا اولترا بوک ها را شامل می شوند و همچنین مک بوک پرو مجهز به صفحه نمایش رتینا از جدید ترین لپ تاپ هایی هستند که طی دو هفته اخیر وارد بازار شده اند .به گفته فعالان بازار این محصولات جدید اکثرا در رده های کاربری حرفه ای هستند. در این بخش ما به معرفی بیشتر این تکنولوژی های جدید می پردازیم: **تازه واردهای تر و فرز کم مصرف و لاغر   معماری نسل جدید پردازنده های اینتل ایوی بریج (IV Bridge )  نام دارد. این معماری به طور خلاصه کوچک شده معماری سندی بریج است. با این تفاوت که ترانزیستور های 32 نانومتری که در تولید سندی بریج ها استفاده می شود جای خود را به ترانزیستور 22 نانومتری داده که همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی وتغییر معماری و شکل ظاهری و البته سرعت کلاک بالا تر محصولات می شود.سرعت پردازش بالا هم از دیگر ویژگی های پردازنده های نسل سوم اینتل است. اینتل ادعا کرده که پردازنده های جدیدش قابلیت <<اجرای هوشمندانه>> که مربوط می شود به افزایش سرعت پردازش و کاهش میزان مصرف انرژی را دارد به این معنا که سیستم عامل کامپیتر های دسک تاپ مبتنی بر ایوی بریج  

سریع تر لود می شود راحت تر به شبکه وصل می شود و سریع تر به فایل ذخیره شده دست پیدا می کند. در حال حاضر برند های سونی .توشیبا.لنوو و... به عرضه لپ تاپ های مجهز به پردازنده نسل سوم اینتل پرداخته اند و مابقی هم محصولات خود را بر پایه این پردازنده ها به بازار عرضه خواهند کرد  

 

**مک بوک هایی با وضوح بسیا بالای صفحه نمایش  

به گزارش دنیای اقتصاد مک بوک های جدید اپل که از صفحه نمایش رتینا بهره می برند نیز به تهران وارد شده اند. این MacBook Pro های جدید که هنوز چند هفته از معرفی شان در بازار جهانی نمی گذرد از نظر بر خوردار بودن از بالا ترین وضوح صفحه نمایش زبان زد است.پیش از این اپل این صفحه نمایش را در اخرین مدل ایپد و ایفون نیز به کار برده بود. این MacBook Pro های جدید دارای صفحه نمایش 13 و 15/4 اینچی هستند که با تفکیک پذیری 2880 در 1080 عرضه شده اند و وضوح تصویر بسیار بالایی دارند. نکته قابل توجه باریک تر بودن این رایانه ها از سری فوق نازک اپل یعنی MacBook Air است که به نوعی می توان ان را ایپد بوک نام نهاد.

همچنین این مک پرو ها از پردازنده چند هسته ای corei7 اینتل ایوی بریج با فرکانس 7/2 گیگا هرتز بهره برده اند که با سیستم انحصاری turbo boost قادر به رسیدن به فرکانس 7/3 گیگا هرتز نیز هست. این MacBook Pro ها به 16 گیگابایت رم و کارت گرافیکی انویدیا یا geforce GT 650m  به همراه باتری به عمر 7 ساعت مجهزند .بسیاری این لپ تاپ جدید را پر قدرتمند ترین دستگاه های مو جود در بازار جهان مهرفی می کنند و البته قیمت انان نیز بسیار بالاست   

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 206 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 3:04

 دیشب شرکت معروف ایسوس از فبلت خود رو نمایی کرد. این فبلت 6 اینچی که از پردازنده جدید و قدرتمند شرکت Atom استفاده می کنید در 3 ماه ی سوم سال 2013 میلادی به بازار می آید. از ویژگی مهم این فبلت دوربین 8 مگاپیکسلی و اندروید 4.2 است


مشخصات فنی کامل این فبلت به شرح زیر است 

- صفحه نمایش 6 اینچی Super IPS + LCD با روزلیشن FUll HD
- حافظه داخلی 8/16 گیگابایتی
- دارای اسلات کارت حافظه
- 2 گیگابایت رم
- دوربین 8 مگاپیکسلی
- پردازنده Atom دو هسته ای با کلاک 1.6 گیگاهرتز

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 216 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 2:43

 همان طور که می دانید کنفرانس E3 منعکس کننده آخرین اخبار دنیای بازی های رایانه ای است. اما امسال این کنفرانس بیشتر در مورد سخت افزار بازی های رایانه ای بود. به این صورت که اخبار بیشتر در مورد کنسول های نسل آینده یعنی Microsoft One و PlayStation 4 منتشر می شد. به همین دلیل توانستیم تا کنسول های آینده را برای شما با تمامی جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری مقایسه کنیم که امیدواریم در انتخاب کنسول آینده به شما کمک کند

فضای ذخیره سازی (Storage) :

هر دو کنسول به صورت پیش فرض از هارد 500 گیگابایتی پشتیبانی می کند و این هارد درون دستگاه قرار گرفته است. گفته می شود که نسخه دیگری از PlayStation 4 نیز به بازار عرضه خواهد شد که فضای ذخیره سازی بیشتری در آن تعبیه شده است اما فعلا از سوی شرکت Sony تایید نشده است.

این نکته را هم باید اشاره کرد که در کنسول Xbox One شما قادر هستید تا از هارد Exteal از طریق USB استفاده کنید. اما در مورد کنسول سونی این مورد نیز تایید نشده است ولی درگاه USB در این دستگاه نیز موجود است.

حافظه RAM :

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 201 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 2:41

 هنوز یک سال از رونمایی موبایل هایی با صفحه نمایش Full HD نگذشته است که ال جی نوع جدیدی از صفحه نمایش ها را رونمایی کرد. این صفحه نمایش که به نام "نازک ترین" در جهان معروف شده است دارای پنلی در سایز 5.2 اینچ، با رزولشن 1080*1920 می باشد . این پنل دارای 2 دسته از مدارهای انعطاف پذیر است که بین لایه touch و شیشه ای مخصوص قرار گرفته اند.

این صفحه های نمایش علارقم اینکه روشنایی بسیار بالایی دارند، کنتراست 3.74:1 را ارائه می دهند. قدرت نوردهی این صفحه نمایش نیز رقم باورنکردنی 535nits است . این باعث می شود حتی در زیر نور آفتاب مستقیم هم از کیفیت تصویر کاملا راضی کننده ای برخوردار باشیم. در این صفحه نمایش نیز از آخرین تکنولوژی در زمینه صفحه نمایش های لمسی استفاده شده است و بهترین ورودی لمسی دستگاه را می توانید تجربه کنید. 

در نهایت این تکنولوژی جدید از ال جی باعث شد که ضخامت کل صفحه های نمایش به 2.2 mm برسد. این در حالیست که صفحه نمایش های 2.3 mm نیز کیفیت و وضوح تصویر خوبی در ابعاد مناسب، نسبت به صفحه نمایش های رایج تر ارائه می دهند. از طرفی این محصول تمام مراحل آزمایشی خود را طی کرده است و در دنیا به عنوان یک کالای با ارزش شناخته شده است که می تواند در صنعت نیز استفاده شود.

با اینکه این شرکت هنوز زمانی اعلام نکرده است ، هنوز معلوم نیست که آیا قرار است که نتیجه ی آخرین تحقیقات شان در محصولاتی که به مردم ارانه می دهند قرار گیرد یا خیر. با این حال ما حدس می زنیم که زمان زیادی نخواهد گذشت تا با تلفن های بسیار نازک و خیره کننده ای رو به رو شویم که از این نوع صفحه نمایش های استفاده می کنند. تلفن هایی که حتی از باریک ترین تلفن همراه هوشمند حال حاضر یعنی Ascend P6 نیز نازکتر خواهند بود.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 238 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 2:38

 اندروید ممکن است مانند IOS برنامه Siri را نداشته باشد اما جایگزینی برای آن دارد. اندروید از عملیات های صوتی مختلفی برخوردار است، این عمل های صوتی در اصطلاح Voice Actions نام دارند. Voice Actions برای انجام کارهایی مانند جست وجو، جهت یابی، ایجاد یک یادداشت، تنظیم آلارم و... ساخته شده است 

برای اجرای این فرمان های صوتی Google Now را باز کنید یا با کلیک کردن بر روی میکروفن همانند شکل زیر وارد Google Now شوید

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 224 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 2:38

 مدتی پیش یک حفره امنیتی در نسخه iOS6 به شما معرفی کردیم که با استفاده از آن می توانستید از اطلاعات شخصی یک تلفن همراه بدون دانشتن رمز عبور آن ، استفاده کنید و آن ها را مشاهده کنید.

هنوز مدتی از عرضه نسخه نهایی iOS7 نگذشته است که اولین حفره امنیتی در این سیستم عامل یافت شده است. این حفره امنیتی توسط یک جوان 27 ساله اهل پاکستان کشف شده است. در این حفره امنیتی شما می توانید بدون داشتن رمز عبور تلفن همراه ، با آن به صورت کاملا ساده ای تماس تلفنی بدون محدودیت برقرار کنید.

نکته جالب در این حفره امنیتی این است که به صورت بسیار ساده می توان از این حفره امنیتی استفاده کرد و نیاز به هیچ گونه برنامه جانبی و یا دانش برنامه نویسی برای استفاده از آن نخواهید داشت. روش استفاده از این حفره امنیتی به این صورت است که شما بعد از انتخاب گزینه Emergency Call به صفحه تماس های اضطراری منتقل می شوید. در آن صفحه شما شماره مورد نظر خود را بر روی کلید ها انتخاب می کنید و سپس به صورت متوالی و سریع بر روی دکمه تماس کلیک کنید.

 
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 242 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 2:35

 

به گفته اپل ، پیشرفته ترین تلفن همراه دنیا را برای شما طراحی کرده اند. از نظر ما هم همین طور است. سرانجام تلفن همراهی به بازار عرضه می شود که از لحاظ امنیت به درجه فوق العاده خوبی رسیده است. اولین شرکتی که توانسته است تا یک سنسور تشخیص اثر انگشت در تلفن همراه جای دهد اپل است. این سنسور به صورت کاملا پیشرفته و متفاوت طراحی شده است و به صورت فوق العاده زیبایی نیز در زیر دکمه Home جای گرفته است.

در ابتدا باید گفت که متخصصان اپل توانسته اند تا بالاترین تکنولوژی بکار رفته در دنیا را در یک تلفن همراه به ضخامت 7.6 میلیمتر و همین طور در وزن 112 گرم جای دهند که در نوع خود بی نظیر است. تکنولوژی هایی که در ادامه با آن ها آشنا می شوید در بعضی موارد منحصر به فرد هستند و در هیچ تلفن همراهی به کار نرفته اند.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 210 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 2:33

 بعد از مدت ها اپل از آلومینیوم دست کشید و محصول جدیدی از جنس پلاستیک عرضه کرد. مدت ها بود که نام محصولات اپل با آلومینیوم شناخته می شد و این اتفاق را می توان جهش جدیدی در زمینه محصولات اپل دانست. iPhone 5c را می توان شروع کننده این راه دانست. در اصل iPhone 5c مدل ارزان قیمت iPhone 5 است. به گفته اپل تولید iPhone 5 متوقف شده است و قرار است تا با عرضه iPhone 5c این محصول جایگزین iPhone 5 شود. پس بنابراین دیگر این تلفن همراه را در بازار نخواهید دید . حال به مشخصات iPhone 5c می پردازیم و شما را با این تلفن همراه زیبا آشنا می کنیم.

بازگشت اپل به پلاستیک به گفته آن ها زیاد هم آسان نبوده است. رنگ بندی مورد نظر اپل با استفاده از فلز امکان پذیر نبود بنابراین ناچار شدند تا این جنس را انتخاب کنند. یک لایه آلومینیوم تقویت شده که همزمان به عنوان آنتن دستگاه نیز عمل می کند درون قاب قرار می گیرد و قاب دستگاه بر روی آن قرار می گیرد. این کار باعث می شود تا دستگاه در مقابل ضربه های ناشی از افتادن دستگاه مقاوم تر باشد.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 217 تاريخ : جمعه 5 / 7 ساعت: 2:34

گوشی موبایل سونی اکسپریا زد وان - Sony Xperia Z1

 

سال 2013 برای سونی، سال پرباریست . این کمپانی ژاپنی امسال، در همه زمینه‌ها محصولات مهمی را معرفی نموده. از معرفی تلویزیون خمیده و دوربین‌های قابل اتصال به گوشی‌های موبایل تا گوشی‌های هوشمند سطح بالایی همچون Xperia Z، Xperia Z Ultra. حال آخرین محصول از این خانواده با نام Xperia Z1. سونی اکسپریا زد وان، پرچمدار جدید سونی در دنیای تلفن‌های همراه است که به جهت باز پس گیری بازار از غول‌های سامسونگ و HTC یعنی Galaxy S4 و One قدم به بازار نهاده و امید اصلی سونی به شمار می‌رود. حال تنها چند روز پس از معرفی این گوشی و در حالی که حتی معتبرترین سایت‌های نقد و بررسی نیز هنوز به این گوشی نپرداخته‌اند، شاهد حضور آن در دیجی کالا هستیم و قصد داریم به عنوان اولین سایت معتبر نقد و بررسی در ایران، به بررسی آن بپردازیم. پس خواننده نقد و بررسی Xperia Z1 در سایت دیجی کالا باشید.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 259 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 5:37

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 3 ان 9000 - 32 گیگابایت - Samsung Galaxy Note 3 N9000 - 32GB

 

در جریان کنفرانس IFA 2013 که در آخرین روزهای تابستان 2013 در برلین برگزار شد، سامسونگ سومین محصول خانواده Note با نام Galaxy Note 3 را رونمایی کرد.
همان طور که از قبل و در شایعات تقریبا موثق مشخص شده بود، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن Full HD و از نوع Super AMOLED می‌باشد. چیپ ست موجود بر روی این گوشی، قدرتمندترین چیپ تولید شده تا به این تاریخ توسط کمپانی کوالکام یعنی Snapdragon 800 است که پردازنده چهار هسته ای از نوع Krait 400 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز را در بر می‌گیرد. البته این مشخصات مربوط به مدل دارای قابلیت 4G است، نسخه دیگر این گوشی دارای پردازنده ای 8 هسته ای شبیه به Galaxy S4 یعنی یک پردازنده 4 هسته ای از نوع A-15 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز و یک پردازنده چهار هسته ای دیگر از نوع A-7 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز می‌باشد. در ضمن، قدرت گرافیکی مدل LTE این گوشی توسط پردازنده گرافیکی Adreno 330 تامین خواهد شد. اما یکی از موارد جالب این گوشی، کم شدن وزن آن نسبت به مدل پیشین است که وزن نوت 3 با اینکه صفحه نمایشی بزرگ‌تر دارد، به 168 گرم کاهش یافته. تقریبا همه چیز نوت 3 نسبت به نوت 2 ارتقا پیدا کرده. دوربین این گوشی نیز دارای سنسوری 13 مگاپیگسلی است و یک دوربین 2 مگاپیکسلی هم جهت انجام مکالمات تصویری در جلوی گوشی قرار گرفته. سامسونگ این بار با استفاده از نوعی پلاستیک مخصوص برای قسمت پشت دستگاه که تلاش شده مانند چرم به نظر برسد به نبرد جدیدی با منتقدان کیفیت ساخت محصولات خود رفته است.
نوت 3 دارای نسخه 4.3 از سیستم عامل اندروید است و در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد که هر دو نیز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 64 گیگابایت را دارا هستند.
علاوه بر امکانات نرم افزاری بسیار متنوعی که سامسونگ برای نوت 3 در نظر گرفته و در آینده در نقد و بررسی این گوشی به آن خواهیم پرداخت، امکان فیلم برداری 4K هم بر روی برخی نسخه های این گوشی وجود خواهد داشت که قابلیت فوق‌العاده ایست. برای دیدن این گوشی جذاب، باید تا پاییز 2013 منتظر بمانیم. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی و البته با چندین تنوع رنگ فلیپ کیس عرضه خواهد شد.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 5:38

گوشی موبایل اپل آیفون 5 اس - 16 گیگابایت - Apple iPhone 5s - 16GB

 

بهترین آیفونی که تا به حال ساخته شده، این جمله ایست که فیل شیلر در مقدمه معرفی iPhone 5S گفت. البته پیش تر هم در مورد پرچمداران سال های گذشته اپل این جمله را شنیده بودیم و چیز جدیدی نبود !
آیفون 5 اس دارای بدنه ای بسیار با کیفیت از جنس آلومینیوم و همانند مدل پیشین است که این بار، در سه رنگ تولید خواهد شد. رنگ های نقره ای، خاکستری و البته بژ، رنگ های منتخب اپل برای گوشی جدید هستند که دیگر شاهد آیفون مشکی نخواهیم بود. در ادامه، جزئیات بیشتری را ارائه خواهیم نمود، البته مسلما با ورود گوشی به بازار، به نقد و بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.
خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 263 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 5:39

تبلت ام اس آی ویند پد 110 دبلیو-3 جی - MSI WindPad 110W-3G

 

 همان‌طور که می‌دانید تبلت ها در مدت زمان کوتاهی به یکی از جذاب‌ترین ابزار های دیجیتال در میان کاربران بدل شدند به نوعی که شاید خود شما بارها برای خرید یکی از آن‌ها وسوسه نیز شده باشید. شاید انتخاب در میان کیفیت ساخت فوق‌العاده اپل و سیستم عامل جذابش یا اندروید و دایره نا محدود اپلیکیشن های رایگانش در کنار امکانات سخت افزاری، بارها شما را در انتخاب دچار چالش کرده باشند. در این میان بسیاری نیز همچنان بر این اعتقادند که ویندوز برای این ابزار، پلتفرم کاربردی‌تر است به ویژه از زمانی که مایکروسافت ویندوز 8 را با پشتیبانی کامل از ابزار های لمسی عرضه کرد. اما گروهی از کاربران نیز هستند که به دلیل عدم انطباق نرم افزار های مورد نیازشان قادر به استفاده از پلتفرم‌های مذکور نیستند. این موضوع در میان نرم افزار های وطنی به وفور دیده می‌شود و چه بسیارند برنامه های اداری، صنعتی و یا سازمانی که همچنان بر مبنای ویندوز XP یا 7 کار می‌کند. شاید کاربران نسل قبل به خوبی به یاد داشته باشند که ویندوز 98 بدون پارسا 99 به چه معنا بود. برای این گروه از کاربران نیز تحمیلی وجود دارد در استفاده از پلتفرمی خاص. این بار به بررسی محصولی از MSI تحت عنوان WindPad پرداخته‌ایم که یک کامپیوتر شخصی کامل در کالبد تبلت است. پس با ما در نقد و بررسی آن همراه شوید.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 271 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 5:42

Samsung Galaxy Note 10.1 N8000 - 64GB

 

 حدود 9 ماه پیش و در اواسط پاییز 2011 بود که سامسونگ اولین گوشی بزرگ‌تر از 5 اینچی خود را با نام Galaxy Note به بازار معرفی نمود. این غول 5.3 اینچی با سخت افزار بسیار مناسب و استفاده از اندروید 2.3 و البته مزیت اصلی آن (یعنی قلم ارائه شده بر روی آن)، به موفقیت بی نظیری دست یافت تا جایی که کمپانی کره ای را به ساخت یک تبلت با مشخصات مشابه تحریک کرد. در دنیای تکنولوژی، سامسونگ را به عنوان یکی از کمپانی‌هایی می‌شناسیم که همواره در مسیر پیشرفت قرار داشته و در حال بهتر کردن محصولاتش بوده است. در همین راستا پس از استقبال کاربران از گوشی Galaxy Note و بالاخره پس از چند ماه انتظار، تبلت جدید کمپانی سامسونگ به بازار معرفی گشت که Galaxy Note 10.1 نام دارد. تبلت جدید سامسونگ بیش از هر تبلت دیگری به اصل تبلت ها یعنی قابلیت نوت برداری و یا در واقع جایگزینی قلم و کاغذ نزدیک شده است. به طوری که می‌توان گفت در این زمینه اکنون بی رقیب به نظر می‌رسد. وجود قلم در کنار این تبلت به شما این امکان را می‌دهد که استفاده از قلم و کاغذ را کنار گذاشته و تمامی نیاز های خود به نوت برداری را، با همین تبلت بر طرف سازید. برای آشنایی بیشتر با محصول جدید سامسونگ، در نقد و بررسی آن ما را همراهی نمایید.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 284 تاريخ : سه شنبه 9 / 7 ساعت: 20:56

تبلت ایسوس پدفون 2 - 32 گیگابایت - Asus PadFone 2 -32GB

 

 کمپانی ایسوس از سومین نسخه از گوشی/تبلت خود با نام Padfone Infinity رونمایی نمود. این دستگاه جدید در نمایشگاه MWC 2013 معرفی گردید. همانند دو مدل قبلی، اینفینیتی نیز دارای یک داک تبلت 10.1 اینچی است که بدون وجود گوشی، کارایی ندارد. اما مشخصات این گوشی و تبلت بدین صورت می‌باشد: گوشی Infinity یک گوشی اندرویدی با صفحه نمایش 5 اینچی است که صفحه نمایش آن دارای رزولوشن FullHD می‌باشد. همانند مدل قبلی، بر روی این گوشی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد که امیدواریم عملکرد آن بهبود یافته باشد. اما مغز متفکر این گوشی از یک چیپ Snapdragon 600 که آخرین ساخته کمپانی Qualcomm است به همراه پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز از نوع Krait و 2 گیگابایت تشکیل شده است. سیستم عامل این گوشی نسخه 4.2 سیستم عامل محبوب اندروید می‌باشد که با وجود این سخت افزار قدرتمند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در ضمن، این گوشی نیز مانند مدل قبلی از بدنه ای آلومینیومی برخوردار است. باتری خود گوشی یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتیست که در کنار آن، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داک تبلت نیز وجود دارد و به آن کمک می‌نماید. در کل، تغییر بنیادی را در این دستگاه نسبت به PadFone 2 مشاهده ننمودیم.خواننده نقد و بررسی این گوشی/تبلت باشید.

خوش آمدید...
ما را در سایت خوش آمدید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ابراهیمی me80 بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 24 / 7 ساعت: 5:45